Kosár

Nem is gondolnánk, hogy mennyi lehetőségünk nyílik a mozgásra minden egyes nap, ami sokszor eszünkbe sem jut! A modern világ arra lett hivatva, hogy minél kényelmesebbé, egyszerűbbé tegye a mindennapjainkat és ez sokszor azzal is jár, hogy egyre kevesebb mozgásra ösztönöz minket. Ez néha lehet jó, de hosszú távon, ha megfosztjuk magunkat a mozgás minden lehetőségétől nem járunk jól, hiszen az emberi test mozgásra teremtetett! Íme tehát néhány tipp a fitkifli csapatától, hogy hogyan maradjunk mozgásban a hétköznapok rohanásában is!

  • Lift helyett irány a lépcső!

Mért ne égetnél kalóriákat és formásítanád farizmaidat, valamint jutnál fel ugyanúgy oda, ahova szeretnél egyazon időben? A lifttel mindezektől megfosztod magad és nem is vagyok benne biztos, hogy gyorsabb lenne, mint a lépcsőzés.

  • Autós bevásárlás helyett sétálj!

Persze ez nem mindig megoldható, ha messze a bold vagy nagybevásárlás a terv, de ha csak leszaladnál egy két dologért, ne ugorj egyből autóba, egy kis friss levegő, gyaloglás és cipekedés még senkinek sem ártott meg! 😉

  • Mozgasd át magad óránként!

Tudom, sokszor nehéz megszakítani egy egy munkafolyamatot, de hidd el, óránként 5 perc nyújtózás, törzscsavarás, ágyéki gerincszakasz mobilizáció csodákat tud tenni!

  • Dolgozz néha állva is!

Szerencsére sok helyen már nagy népszerűségnek örvendnek az álló íróasztalok, de sajnos még mindig nem mindenhol! Állás közben a gericed sokkal egészségesebb, természetesebb pozícióban helyezkedik el, mintha ülnél, ráadásul több kalóriát is égetsz vele! Váltogasd a pozíciókat gyakran és figyelj oda testérzeteidre!

  • Kösd össze a mozgást más tevékenységekkel!

Akár más tevékenység végzése közben is van lehetőséged aktivizálni izmaidat vagy egy kicsit átmozgatni magad. Tudsz farizomaktivizációt végezni akár mosogatás közben, gátizomtornát végezni tévé nézés közben vagy akár karkörzéseket, nyújtózásokat végezni munka közben. Légy kreatív és figyelj oda testedre!

Ne csak sodródj, irányíts!

Szólj hozzá

Írj üzenetet!